Subject: teavitus Transpordiametile ohtlikest puudest Kehtna vald, Ingliste
From: "Mario Piirmets" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kehtna Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Sep 2025 15:50:01 +0300

Tere

Teavitame kuivamistunnustega ja ohtlikest puudest Kehtna vallas Ingliste
teel (riigitee nr 20118) (katastritunnus 29201:003:0762) kilomeetril
3,074-3,084. Ühe puu kuivanud oksad on bussipeatuse kohal ja ohustavad
bussiootajaid teine puu varjab ja ohustab tänavavalgustust. Palun tööde
käigus hinnata antud teemaal asuvate puude seisukorda alates Ingliste
sillast kilomeetril 2,75 kuni korterelamuteni kilomeetril 3,18. Palume
Teilt ohtlike, haigete või kuivamistunnustega puude eemaldamist
transpordimaalt. Osaliselt asub antud lõik Ingliste mõisa pargi kaitseala
piiranguvööndis ja kinnismälestise alal.

Lugupidamisega

Mario Piirmets

keskkonnaspetsialist

Kehtna Vallavalitsus

Tel: 5332 1210

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.